| Menu | |
| Menu |
| | |
| Škoda Mladá Boleslav | |
| Škoda Mladá Boleslav |
| | Autor: 9.B, četlo 5390 lidí, 2014-12-14 20:41:15 Dne 1.12. se uskutečnila exkurze do Škody Mladá Boleslav. Ráno jsme
jeli autobusem, cesta proběhla bez problémů a zastávka v MCdonaldu
všechny potěšila. Po té co jsme dorazili, jsme měli ještě tři
čtvrtě rozchod a tak jsme všichni bez výjimky využili nákupní
centrum.
Když tři čtvrtě hodiny uběhlo tak jsme se vydali do muzea Škoda
auto, kde jsme si v šatně odložili své tašky a batohy a dostali
sluchátka, pomocí niž jsme poslouchali paní průvodkyni, která
mluvila do mikrofonu a říkala nám zajímavosti týkající se historie
Škoda Auto. V muzeu byla velice zajímavá auta od těch nejstarších
až po ty nejnovější modely. Pochopitelně jsme začali od těch
nejstarších a podle nás to spíše byli kočáry než auta. Interiér
muzea byl zajímavý, informace které jsme se nedozvěděli od paní
průvodkyně jsme si mohli dočíst na plastových tabulkách. Asi
všechny nejvíce zaujal ten nejnovější model co zde byl Škoda
Division D, jednalo se o automobil na elektřinu. Nejmodernější
škoda co zatím byla vyrobena. Také nás zaujal vývoj znaku škoda. Po
nádherném muzeu kde jsme se pokochali starším i moderním designem
Automobilky Škoda, jsme se vydali na hlavní část naší exkurze a to
do samotné výroby ŠKODA AUTO v Mladé Boleslavi. Nejdříve jsme
dostali oranžové vesty no a hurá do autobusu který nás dopravil z
muzea do firmy ŠKODA AUTO. Kde nás nejdříve vzali na prohlídku
výrobní linky, kde jsme mohli vidět jak se auta zhotovují z
jednotlivých dílu do základní kostry auta. Nadále jsme pokračovali
prohlídkou zbytku firmy. To celé za doprovodu průvodkyně. Po
dokončení exkurze týkající se výrobny jsme nasedli do autobusu,
který nás odvezl zpět do Českého Krumlova, kde jsme i celou školní
akci ukončili.
František Kovář a Jakub Jesenský |
Fotografie vztahující se k článku (náhodně vybrané, klikněte pro zvětšení) |
| | Servis pro... | |
| Servis pro... |
| |
| Náhodné foto | |
| Náhodné foto |
| |
Zřizovatel školy
|
Projekty EU
| |