Autor: JaKr, 2. 3. 2017, 11:57
Vážení rodiče,
děkujeme Vám za spolupráci při zavádění systému ePokladny a věříme,
že i Vy jste si nyní ověřili, že to pro Vás bude v mnohém
výhodnější řešení.
Chtěli bychom reagovat na některé drobné problémy, které se
objevily:
- při registraci je nutno uvést správné mobilní číslo - jednak je
použito jako variabilní symbol, jednak může být použito pro
komunikaci s Vámi - při jeho případné změně je nutné provést změnu
i v systému ePokladny
- aby se Vaše platba správně zaúčtovala, je v každém případě nutné
uvádět konstantní symbol 0296
- po provedení platby je vhodné si po několika dnech zkontrolovat
zaúčtování *Pokladna / Výpis plateb* a potom peníze převést na účet dítěte, případně rozdělit mezi sourozence
*Pokladna / Platba*
Systém ePokladny nespravuje naše škola! V případě, že máte další
dítě na jiné škole nebo dítě přechází z jedné školy na jinou, je
potřeba kontaktovat podporu Školního programu - *ŠP / info* - a
úpravu registrace řešit přímo s ní.
Mgr. Jan Kříž