| Menu | |
| Menu |
| | |
| Přijímací zkoušky - a co bude dál... ? | |
| Přijímací zkoušky - a co bude dál... ? |
| | Autor: Irena Petráňová, četlo 4755 lidí, 2020-05-31 07:33:11 VYHODNOCENÍ JEDNOTNÉ PŘIJÍMACÍ ZKOUŠKY
Nejpozději do 16. června 2020 pro čtyřleté obory vzdělání a do
17. června pro obory vzdělání šestiletých a osmiletých gymnázií (do 8 kalendářních dnů po termínu konání jednotné přijímací
zkoušky) musí ředitel vyhlásit na veřejně přístupném místě ve škole a zároveň způsobem umožňující
dálkový přístup pořadí uchazečů pod registračním číslem, spolu s výsledky prvního a posledního přijatého uchazeče a spolu s
kritérii přijímacího řízení, a to alespoň na dobu 15 dnů.
Uvedený termín zveřejnění výsledků platí jako nejzazší i u oborů
vzdělání bez jednotné přijímací zkoušky.
Nepřijatým uchazečům odešle ředitel školy neprodleně rozhodnutí
o nepřijetí a společně s ním zašle těm uchazečům, kteří nebyli přijati z
důvodu počtu přijímaných uchazečů, také poučení o možnosti žádosti o vydání nového rozhodnutí (viz dále pokyny pro nepřijaté uchazeče).
ODEVZDÁNÍ ZÁPISOVÉHO LÍSTKU
Uplatnění zápisového lístku je podmínkou pro nástup do
školy. Termín pro odevzdání zápisových lístků je stanoven na 5 pracovních
dnů po nejzazším termínu pro zveřejnění seznamu přijatých uchazečů.
Termín pro odevzdání zápisového lístku je pro čtyřleté obory vzdělání do 23. června 2020 a pro uchazeče o střední vzdělání šestiletého a osmiletého
gymnázia do 24. června 2020.
Zápisový lístek se v tomto termínu musí odevzdat buď přímo ve škole
nebo poslat poštou (stačí razítko pošty s tímto datem).
Termín 23. června 2020 platí jako nejzazší i pro obory vzdělání bez
přijímací zkoušky.
POKYNY PRO NEPŘIJATÉ UCHAZEČE
Nepřijatým uchazečům nebo zákonným zástupcům nepřijatých
nezletilých uchazečů bude rozhodnutí o nepřijetí odesláno poštou do vlastních rukou do 5 pracovních dnů od
zveřejnění rozhodnutí.
Proti rozhodnutí ředitele školy nebude odvolání přípustné z důvodu urychlení procesu přijímání. Ředitel školy má ve školním
roce 2019/2020 povinnost společně s rozhodnutím o nepřijetí zaslat všem nepřijatým uchazečům, kteří splnili podmínky přijímacího řízení, ale nebyli přijati z
důvodu počtu přijímaných uchazečů, poučení o možnosti podat žádost o vydání nového rozhodnutí. Uchazeč má možnost podat žádost o vydání nového rozhodnutí do 3 dnů od doručení poučení o této možnosti (počátek této lhůty začíná
dnem následujícím po dni doručení rozhodnutí).
Ředitel školy má možnost vydat nové rozhodnutí a změnit tak původní rozhodnutí o
nepřijetí na základě nových skutečností (např. uvolnění míst přijatých uchazečů, kteří neodevzdali
zápisový lístek). Nová rozhodnutí budou uchazečům vydána po 25. 6. 2020. V případě vydání nového rozhodnutí bude moci nově přijatý uchazeč
uplatnit i již jednou uplatněný zápisový lístek. Pokud je uchazeč
přijat na základě nového rozhodnutí, škola, na které již odevzdal
svůj zápisový lístek, jej takovému uchazeči vrátí po předložení
tohoto nového rozhodnutí. Uchazeč zápisový lístek poté uplatní na
škole, která uchazeče přijala na základě nového rozhodnutí.
V případě nepřijetí je možné podat přihlášku v dalším (druhém) kole přijímacího řízení, které bude vyhlášeno, pokud nedojde k naplnění kapacity oboru a
školy.
|
|
| | Servis pro... | |
| Servis pro... |
| |
| Náhodné foto | |
| Náhodné foto |
| |
Zřizovatel školy
|
Projekty EU
| |