2. 12. 2012, 16:14
Jako žáci devátého ročníku máme před sebou zúročení našeho
mnohaletého snažení na základní škole. Blížíme se totiž k závěru
studia. Jeho součástí budou i absolventské práce. V hodinách slohu
jsme si v rámci výuky odborného výkladu měli možnost nanečisto
zkusit podobnou práci vypracovat a také odprezentovat. Téma bylo
vlastně volné - vybrat a zpracovat odborný výklad o něčem, co
děláme ve volném čase, o co se zajímáme, čemu dobře rozumíme?
Nad absolventskou prací nanečisto jsme pracovali měsíc, i přesto ji
někdo neodevzdal, nebo napsal pár řádek. Ústní prezentace probíhaly
celý týden. Mluvení před spolužáky asi bylo nejtěžší. Většina žáků
se shodla, že nejlepší práci měla: Martina, Petr Š. Matouš a Jakub.
Všichni žáci si AP nanečisto mohli vyzkoušet a tady jsou jejich
postřehy:
Linda: Můžu se poučit ze svých chyb, ale i z chyb ostatních. Honza
Č.: Většina prezentací byla zdařilá a ukázaly mi spoustu
zajímavostí.
Matouš: Výklady hodnotím pozitivně a rád bych si tento způsob výuky
někdy zopakoval.
Anna G.: Bavilo mě poslouchat, co ostatní spolužáky zajímá mimo
volejbalu.
Kačka K.: Celý ten týden byl moc super a myslím si, že jsme si ho
všichni užili.
Petr N.: Neodevzdaných prací bylo poměrně mnoho, i když zadaná
práce nebyla náročná.
Kačka M.: I když jsem byla já i ostatní trochu nervózní, tak jsme
prezentace snad zvládli.
Dominika: Dozvěděla jsem se plno nových věcí a velmi se mi líbily
praktické ukázky.
Naty: Myslím si, že nám zkouška nanečisto pomohla, ale absolventské
práce budou mnohem těžší a tréma bude větší. Martina: Byla jsem
velice nervózní, ale vybrala jsem si téma, o kterém jsem věděla, a
proto se mi podařilo.
Petr Š.: Nejvíce se mi líbily prezentace z oblasti vědy a techniky.
Jakub: Jsem rád, že jsme dostali šanci si nahnat známky.
Za 9. C Linda, Kačka M., Kačka K. Matouš a Petr Š.