Autor: Hana Kozáková, 15. 12. 2014, 13:43
18. a 24. 11. přišel na hodinu Vo do všech tříd 6. ročníku p.
Pípal, který se žákům snažil prakticky ukázat, jak je důležitý
svědek a vysvětlit práci vyšetřujícího policisty. Postřehy žáků:
- Byla to jen hra, ale já jako policistka bych neuměla krádež
vyřešit. Naučila jsem se, že nejvíc pomůže pozorovat a pak správně
svědčit. (Aneta V.)
- Při sepisování na tabuli mě překvapilo, kolik věcí nebyla pravda.
(Adéla P.)
- Hodina se mi líbila. Uvědomil jsem si, jak je důležitá paměť.
(Martin B.)
- Policejní práce není jen honění zločinců a kontrola aut, ale
především hodně práce v kanceláři. Při vyšetřování svědka jsem si
to zkusil a právě tohle jsem pochopil. (Pavel L.)
- Co pro mě byla nová informace? Utéct = schovat se, zavolat 158 a
co nejvíc si zapamatovat. Byla jsem svědek a naučila jsem se, že
detaily jsou důležité (Barbora Š.)
- Mohl jsem si vyzkoušet, jak postupuje policista při sbírání
informací. (Marek M.)