Autor: Lucie Schinková, 17. 10. 2019, 5:48
V pátek 11.10. nás navštívila paní spisovatelka Martina Málková. Od
pohledu to byla opravdu příjemná paní, stejně tak, jak jsem si
předurčila ve své hlavě. Martina si připravila pro nás prezentaci o
svém životě, knihách a v neposlední řadě také pár bodů, jak se stát
dobrým spisovatelem a předejít základním chybám. Martina to pojala
velmi humorně a s citem. Společně jsme několikrát debatovaly na
různá témata, především o knihách a celkově o čtení. Někdy
uprostřed celé akce jsme dostaly 5 slov, ze kterých jsme měly
napsat krátký text. Následně jsme si to četly a opět jsme to
probraly. Celou akci jsme zakončily v učebně informatiky, kde jsme
dostaly téma, na které ještě teď píšeme povídku.
Tuto akci jsem si velmi užila a rozhodně bych jich brala více.
K.W. (9.A)
Dohromady jsme na besedě byly 4 hodiny. Upřímně to byly moc
příjemně strávené hodiny, které jsme si všechny užily. Paní Málková
byla moc sympatická a vtipná. Pověděla nám o tom, jak začala její
kariéra. Jaké měla problémy se psaním a vydáváním knížek. Dala nám
spoustu rad, které si sama uvědomila nebo četla v knize s typy, jak
začít psát. Dokonce nám poradila, které knížky číst.
Napsaly jsme dvě rychlé povídky nebo básničky. Některé statečné se
s výtvory podělily. Beseda byla zajímavá a díky tomu jsem si
uvědomila hodně věcí.
Z.K. (9.A)
V pátek 11.10. nás na naší škole navštívila milá paní spisovatelka
Martina Málková, která je například autorkou velmi zajímavé knihy
"Závity ulit". Paní spisovatelka nám nejprve vyprávěla, jak se k
psaní dostala a jak těžké pro ni bylo prosadit se. Její první kniha
"Rovná voda" nedopadla podle jejích představ. Nakladatelství její
knihu přejmenovalo na "Dvojitý gambit" a obal desek vypadá také
jinak, než si představovala. Dále nám rozdávala rady, jak vytvořit
zajímavý text.
Naším prvním úkolem bylo vytvořit během deseti minut text, který
bude obsahovat pět zadaných slov. Myslím si, že holkám se psaní
povedlo.
Paní spisovatelka je moc milá, hodná a hlavně zábavná. Beseda s ní
byla výborná a došlo i na společné focení.
S.B. (9.A)