Autor: 6.B, 12. 10. 2022, 9:51
Dne 26. a 27. 9. se na naší škole odehrával Den otevřených dveří. V
pondělí přišli bývalí učitelé a učitelky. Mohli se podívat na
odborné učebny: fyziky, přírodopisu, chemie, ... Také se mohli
podívat na roboty v informatice. Občerstvili se ve sborovně. V
úterý přišlo více lidí, byli to rodiče, sourozenci, prarodiče,
kamarádi, ... Hrála školní kapela, kde zpívala Pavlína Glaserová a
Táňa Smeykalová. Na klavír hrála p. uč. Kmochová, na bubny Pavel
Talíř a na violončelo Táňa. Zpívali moc hezky. Také přijeli žáci z
naší partnerské školy z Německa. Zástupci školního parlamentu měli
za úkol provádět po škole. Byly to velmi zajímavé dny. Agnesa Kolaj
Ve čtvrtek 29. 9. jsme měli projektový den "Škola ve škole". Byl to
den, kdy jsme si zkoušeli různá témata podle vybraných předmětů.
Předměty jsme si vybrali několik dní dopředu. Mě nejvíce bavila
biologie I, kde jsme zkoumali různá vlákna, protože název tohoto
tématu byl "Víš, co nosíš?". Z dalších vybraných předmětů se mi
líbila čeština, protože se tam četlo a přitom jsme si mohli dát
čaj. Tato akce se mi moc líbila a ráda bych si ji zopakovala příští
rok. Pavlína Glaserová
Projektový den "Škola ve škole". Ve čtvrtek ráno jsme se sešli ve
třídě. Tam nám řekla paní učitelka instrukce a rozešli jsme se do
svých stanovišť. Já jsem byl ve stanovišti biologie 1. To se mi
líbilo nejvíce, protože jsme tam pracovali s mikroskopem. Dále jsem
byl v dějepisu, kde jsme popisovali sochu na Václavském náměstí,
zbroj rytíře, řeky. Pak jsem šel do informatiky 2, kde jsme
programovali robota. Bylo to moc zábavné. Jako poslední stanoviště
jsem měl matematiku. Na závěr dne jsme se sešli ve své třídě,
abychom tento den zhodnotili. Míša Šesták
Týden oslav jsme v pátek zakončili návštěvou kina Luna. Po návratu
do školy jsme psali přání škole k jejím 50. narozeninám a vymýšleli
jsme, jaký dárek by škola mohla k výročí dostat. Oba lístečky jsme
nalepili na společný flip. Nechyběla ani pořádná oslava s dortem a
dobrotami a šampaňským, jak je vidět na přiložených fotografiích.