Autor: JaKr, 28. 2. 2008, 10:49
Vážení rodiče,
připravili jsme pro Vás několik témat, ze kterých si můžete podle
svého zájmu zvolit jedno nebo více takových, která Vás
zajímají. Preferovaná témata budou postupně zařazena do programu.
Výběr provedete zaškrtnutím v dotazníku umístěném na konci
tohoto článku.
Projekt, je zaměřen na hlubší spolupráci rodičů se školou na bázi
výchovné a vzdělávací. Je určen pro zájmovou skupinu rodičů,
jejichž děti mají specifické problémy. Vede k pomoci a následné
domácí práci či nápravě, vychází z konceptu IVP, jeho naplňování a
následné smysluplnosti.
Předpokládaný termín jednotlivých seminářů bude vždy první
středu v měsíci od 17:00 h (po kontaktní hodině).
1. Hyperaktivita nebo nadané dítě?
- blok zaměřený na práci s dítětem, které má diagnostikovanou SPU.
Jak na "dvakrát výjimečné děti", co doporučí speciální pedagog?
LEKTORKA ? Mgr. VIOLA ŠÍMOVÁ,
spec. pedagog PPP Č. Krumlov.
2. Agresivní dítě - I. stupeň
- blok, který sleduje příčiny a důvody dětské agresivity,
zkušenosti a možné techniky práce s agresivním jedincem
LEKTOR ? Mgr. JIŘÍ KRESSA,
spec. pedagog střediska výchovné péče v ČB.
3. Agresivní dítě - II. Stupeň
- blok, který sleduje příčiny a důvody dětské agresivity,
zkušenosti a možné techniky práce s agresivním jedincem
LEKTOR ? Mgr. JIŘÍ KRESSA,
spec. pedagog střediska výchovné péče v ČB.
4. Lež má krátké nohy aneb Parta to zvládne?
- téma věnované psychologii osobnosti jednotlivce ve skupině,
skupinová dynamika
LEKTORKA ? Mgr. JIŘINA STANG,
psycholog a lektor RWCT
5. Mámo, táto, v komoře je?
- téma vyobrazující nebezpečný fenomén současnosti, neúplná rodina.
Jak se projeví odchod jednoho z rodičů na potomkovi ve školní
práci, vztazích a pohledu na svět? Radikální změna může být
zmírněná našim přístupem.
LEKTORKA ? Mgr. PETRA VALKONY,
školní psycholog ZŠ Za Nádražím
6. Klucí zlobí, holky ne?
- změny chování ve vývoji dětského kolektivu
LEKTORKA ? Mgr. PETRA VALKONY,
školní psycholog ZŠ Za Nádražím
7. Danger aneb Dítě v ohrožení?
- třídní kolektiv ? obavy z party, netolerance, kumulovalé napětí a
stres
- správná cesta, tvoření zdravého klimatu a bezpečné prostředí bez
výchovných a vzdělávacích problémů
LEKTOR(KA) ? Mgr. PETRA VALOVÁ,
spec. pedagog střediska výchovné péče SPIRÁLA,
Mgr. JAN TŮMA, vedoucí SPIRÁLA
8. Du ju spík - ? pracujeme s jazykem?
- jak pracovat s jazykovými dovednostmi dětí, metodika a technika
výuky.
LEKTORKA ? Mgr. IVANA SEVEROVÁ,
učitelka ZŠ Za Nádražím
9. Válcují nás deváťáci aneb Co nabízí škola a co rodina?
- nabídkový vějíř aktivit, specifika školy, nabízené projekty
spolupráce školy a rodiny?, participace dítěךkola×rodič.
LEKTORKA ? Mgr. ANEŽKA LIPPLOVÁ,
výchovná poradkyně ZŠ
Mgr. ZDENĚK PILAŘ,
metodik prevence ZŠ
10. S chutí do školy a ze školy
- styl učení se a domácí příprava je pomocí, organizace volného
času pro rozvoj dětské osobnosti, ukázky projektů pro 1. stupeň
LEKTORKA ? Mgr. KATEŘINA SLÁDKOVÁ,
učitelka na ZŠ a lektor RWCT
##@S#anketa#tmLss9JsjmH7Z6mL#@S#