Autor: JaKr, 16. 9. 2019, 21:56
16. 9. 2019
Podle dostupných informací by už aplikace pro jídelnu měla po
aktualizaci fungovat - pokud ještě někdo z rodičů nebo žáků s tím
má problém, napište mi, prosím, na adresu kriz@zsnadrazi.cz -
děkuji
==========================
Vážení uživatelé, v posledních dnech se objevil problém s
přihlášením do aplikace na některých mobilech (hláška "Chyba
komunikace se serverem") - o problému víme a byl předán dodavateli
aplikace k řešení.
Bohužel nemáme možnost to jakkoli ovlivnit a věříme, že bude
aplikace co nejdříve fungovat k plné spokojenosti uživatelů i
nás.
==========================
Novinka pro všechny strávníky i rodiče dětí!
Nyní můžeš obsluhovat objednávky obědů v naší školní jídelně nejen
přes webové rozhraní, ale i prostřednictvím aplikace pro zařízení
na Androidu (chytré mobily, tablety, ...).
Aplikaci iCanteen free najdeš na Google play a můžeš ji bezplatně nainstalovat. K
připojení k naší jídelně potřebuješ číslo zařízení "3003" a login
uživatele.
Pokud potřebuješ návod k používání, najdeš ho v aplikaci nebo -ZDE-.
Pokud by se vyskytly nějaké technické problémy, kontaktuj správce
sítě (admina).