Autor: Irena Petráňová, 18. 8. 2020, 15:54
Proti rozhodnutí ředitele školy nebude odvolání přípustné z
důvodu urychlení procesu přijímání.
Ředitel školy má ve školním roce 2019/2020 povinnost společně s
rozhodnutím o nepřijetí zaslat všem nepřijatým uchazečům, kteří
splnili podmínky přijímacího řízení, ale nebyli přijati z důvodu
počtu přijímaných uchazečů, poučení o možnosti podat žádost o
vydání nového rozhodnutí.
Díky tomuto mechanismu bude moci ředitel sám aktivně přijmout
uchazeče na uvolněná místa podle výsledného pořadí po odevzdání
zápisových lístků. Tj. škola činí kroky tak, aby v co nejkratším
možném termínu za využití dosavadních výsledků přijímacího řízení
naplnila kapacitu školy.
Uchazeč má možnost podat žádost o vydání nového rozhodnutí do 3 dnů od doručení poučení o této možnosti (počátek této lhůty začíná
dnem následujícím po dni doručení rozhodnutí).
Ke stažení:žádost o nové rozhodnutí