Základní škola Český Krumlov, Za Nádražím 222
Učební osnovy
9. ročník
Psaní na klávesnici
Proč se učit psát všemi desetiDotace učebního bloku:
1
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák: |
- odlišnosti psaní: ruční / psací stroj / klávesnice PC
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání
|
Zásady ergonomieDotace učebního bloku:
2
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- rizikové faktory psaní na klávesnici PC
|
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Tvorba mediálního sdělení
|
Orientace na klávesniciDotace učebního bloku:
1
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- části klávesnice |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání
Sebepoznání a sebepojetí
Seberegulace a sebeorganizace
Psychohygiena
|
Základní prstokladDotace učebního bloku:
1
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- alfanumerická klávesnice |
||||||||||
Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání
Sebepoznání a sebepojetí
Seberegulace a sebeorganizace
Psychohygiena
Řešení problémů a rozhodovací dovednosti
|
Numerické a funkční klávesyDotace učebního bloku:
1
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- numerická klávesnice |
Psaní v textovém editoruDotace učebního bloku:
30
Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
žák:
|
- aplikace dovedností při psaní v textovém editoru (TE) |