Základní škola Český Krumlov, Za Nádražím 222
Učební osnovy
9. ročník
Psaní na klávesnici
Proč se učit psát všemi desetiDotace učebního bloku:
1
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák: |
- odlišnosti psaní: ruční / psací stroj / klávesnice PC
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání
| |||||||||||
Zásady ergonomieDotace učebního bloku:
2
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
- rizikové faktory psaní na klávesnici PC
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Tvorba mediálního sdělení
| |||||||||||
Orientace na klávesniciDotace učebního bloku:
1
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
- části klávesnice |
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání
Sebepoznání a sebepojetí
Seberegulace a sebeorganizace
Psychohygiena
| |||||||||||
Základní prstokladDotace učebního bloku:
1
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
- alfanumerická klávesnice |
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání
Sebepoznání a sebepojetí
Seberegulace a sebeorganizace
Psychohygiena
Řešení problémů a rozhodovací dovednosti
| |||||||||||
Numerické a funkční klávesyDotace učebního bloku:
1
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
- numerická klávesnice |
Psaní v textovém editoruDotace učebního bloku:
30
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
- aplikace dovedností při psaní v textovém editoru (TE) |
