Základní škola Český Krumlov, Za Nádražím 222
Učební osnovy
2. ročník
Praktické činnosti
práce s drobným materiálem
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák: |
- vlastnosti materiálu /přírodniny, modelovací hmota, papír a karton, textil, drát, fólie aj./ - pracovní pomůcky a nástroje - funkce a využití - jednoduché pracovní operace a postupy, organizace práce |
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
Český jazyk a literatura 2. ročník Literární výchova Český jazyk a literatura 2. ročník Komunikační výchova a sloh Prvouka 2. ročník Rozmanitost přírody |
Matematika 2. ročník Závislosti, vztahy a práce s daty Matematika 2. ročník Geometrie v rovině a prostoru Matematika 2. ročník Čísla a početní operace do 100 Prvouka 2. ročník Lidé kolem nás |
||||||||||
konstrukční činnosti
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák: |
- stavebnice /plošné, prostorové, konstrukční/, sestavování modelů |
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
Matematika 2. ročník Geometrie v rovině a prostoru Prvouka 2. ročník Lidé a čas |
|||||||||||
pěstitelské činnosti
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák: |
- základní podmínky pro pěstování rostlin, půda a její zpracování, výživa rostlin. osivo - pěstování rostlin ze semen v místnosti, na zahradě /okrasné rostliny, léčivky, koření, zelenina aj./ - pěstování pokojových rostlin |
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
Prvouka 2. ročník Rozmanitost přírody |
Prvouka 2. ročník Rozmanitost přírody |
||||||||||
příprava pokrmů
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák: |
- jednoduchá úprava stolu, pravidla správného stolování
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
Český jazyk a literatura 2. ročník Komunikační výchova a sloh Prvouka 2. ročník Člověk a jeho zdraví | |||||||||||
