Základní škola Český Krumlov, Za Nádražím 222
Učební osnovy
7. ročník
Hudební výchova
Vokální činnosti
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
· hlasová cvičení, dechová cvičení
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Multikulturalita
| |||||||||||
Instrumentální činnosti
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
· hra na hudební nástroje
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Kulturní diference
| |||||||||||
Hudebně pohybové činnosti
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
· pohybový doprovod znějící hudby
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Psychohygiena
| |||||||||||
Poslechové činnosti
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
· jednohlasá hudba
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Objevujeme Evropu a svět
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Komunikace
|
Výchova k občanství 7. ročník Kultura Výchova k občanství 7. ročník Obec, region, země Výchova k občanství 7. ročník Vlast Výchova k občanství 7. ročník Národ |
||||||||||
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- 7. Aktivně vstupuje do výuky, hledá souvislosti mezi novými a již osvojenými poznatky a doplňuje si informace z dalších zdrojů.
- 7. Aktivně využívá poznatky a dovednosti jednoho předmětu i v jiných předmětech, při studiu a v běžném životě.
Kompetence komunikativní
- 7. K tématu si z různých zdrojů vybere takové informace, které podle svého úsudku potřebuje k dalšímu řešení úkolu.
- 7. K získání a výměně informací účelně využije různé zdroje.
- 7. Vyjadřuje se tak, aby mu ostatní rozuměli, používá pro to jednoznačná a výstižná pojmenování.
- 7. Rozlišuje, co chce sdělit, v jaké situaci to sděluje a komu to sděluje.
Odliší, že má jinak mluvit na malé dítě, svého vrstevníka, dospělého, autoritu nebo například osobu s mentálním handicapem.
- 7. Zamýšlí se nad názory a pohledy, které se liší se od jeho vlastních a různými způsoby vyjádří své názory, pocity a myšlenky; dívá se na věci z různých hledisek.
Kompetence sociální a personální
- 7. Respektuje pravidla spolupráce ve skupině, neprosazuje svůj názor na úkor jiných, ocení úspěch druhých, při řešení situací se vcítí do jejich role, poučí se z chyb a raduje se ze společného úspěchu.
- 7. Podle svého uvážení využije zpětnou vazbu pro své další jednání.
