ŠVP pro šk. rok 2018–2019, v. 12.1
Základní škola Český Krumlov, Za Nádražím 222

Učební osnovy

6. ročník


Anglický jazyk


Kateřina Kalíšková, 3  týdně, P
Rodina
Dotace učebního bloku:   36
Očekávané výstupyUčivo

žák:

  • orientuje se v abecedním slovníku v učebnici a dokáže vyhledat slovo v základním tvaru
  • rozumí jednoduchým pokynům učitele při práci ve třídě a umí na ně reagovat

Procvičení a rozšíření slovní zásoby k tématickým okruhům - rodina (názvy členů rodiny, popis vzhledu), domov a koníčky


 

Práce se slovníkem, spelling
Základní konverzační fráze - poskytování osobních informací
Plurály
Základní číslovky 0 - 100
Členy a/an
Přivlastňování
fráze There is/are pro jednoduchý popis
Zájmena osobní, přivlastňovací
Sloveso být a mít
 

 

Průřezová témataPřesahy doPřesahy z

Výchova k občanství

6. ročník

Rodina

Český jazyk a literatura

6. ročník

Jazyk a jeho útvary

Český jazyk a literatura

6. ročník

Sloh

Můj svět
Očekávané výstupyUčivo

žák:

    Rozšíření a procvičení slovní zásoby k tematickým okruhům - škola (popis školy, školního rozvrhu), volný čas, sport, domácí mazlíčci

    Sloveso have got

    Reálie VB - školní systém ve VB

    Můj den
    Dotace učebního bloku:   30
    Očekávané výstupyUčivo

    žák:

    • rozumí informacím v jednoduchých poslechových textech, jsou-li pronášeny pomalu a zřetelně
    • dokáže ústně představit sebe, svou rodinu, koníčky a mluví o běžných situacích týkajících se školy
    • rozumí krátkým a jednoduchým textům v učebnici, vyhledá v nich požadované informace

    Rozvíjíme slovní zásobu týkající se domova, rodiny, školy a volnočasových aktivit

    Kolik je hodin? - určování času
    Přítomný čas prostý
    Časové předložky

    Průřezová témataPřesahy doPřesahy z

    Český jazyk a literatura

    6. ročník

    Sloh

    Výchova k občanství

    6. ročník

    Volný čas a jeho využití

    Český jazyk a literatura

    6. ročník

    Sloh

    Místo,kde žiji
    Dotace učebního bloku:   42
    Očekávané výstupyUčivo

    žák:

      Procvičujeme a rozšiřujeme si slovní zásobu k tematickým okruhům - dům, byt (názvy místností, druh nábytku), místa a budovy ve městě


      Vazba There is/There are
      Předložky místa
      Popis města a základní instrukce k určení směru
      Modální slovesa can/can´t

      Průřezová témataPřesahy doPřesahy z

      Český jazyk a literatura

      6. ročník

      Sloh

      Výchova k občanství

      6. ročník

      Domov

      Český jazyk a literatura

      6. ročník

      Jazyková výchova

      Český jazyk a literatura

      6. ročník

      Sloh

      Lidé
      Očekávané výstupyUčivo

      žák:

      • písemně, gramaticky správně tvoří jednoduché věty

      Procvičujeme slovní zásobu týkající se popisu vzhledu člověka, názvy oblečení, učíme se základní fráze při nakupování

      Přítomný čas průběhový a jeho kombinace s prostým
      Užitečné fráze využitelné při nakupování - rozhovory v obchodě

      Klíčové kompetence

      Kompetence k učení
      • 9. Aktivně využívá poznatky a dovednosti jednoho předmětu i v jiných předmětech, při studiu a v běžném životě.
      • 9. Využívá různé zdroje informací, porovnává je podle důležitosti a vypracuje zadaný úkol.
      Kompetence sociální a personální
      • 5. Dodržuje zásady slušného a společenského chování, vhodně a taktně jedná přiměřeně situaci.