Základní škola Český Krumlov, Za Nádražím 222
Učební osnovy
6. ročník
Matematika
Desetinná číslaDotace učebního bloku:
22
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
• Desetinná čísla a desítková soustava
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
Fyzika 6. ročník Měření času Fyzika 6. ročník Měření hmotnosti tělesa Fyzika 6. ročník Měření objemu tělesa Fyzika 6. ročník Měření délky |
Praktické činnosti 6. ročník Práce s kovem Praktické činnosti 6. ročník Práce se dřevem |
||||||||||
Dělitelnost přirozených číselDotace učebního bloku:
20
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
• Násobek, dělitel
|
Jednoduché rovniceDotace učebního bloku:
8
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák: |
• řešení jednoduchých rovnic
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
Výchova k občanství 6. ročník Domov |
|||||||||||
ÚhelDotace učebního bloku:
20
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
• Pojem úhlu
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
Zeměpis 6. ročník Glóbus a mapa | |||||||||||
čtverec a obdélníkDotace učebního bloku:
20
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
• Obsah a obvod čtverce a obdélníka (opakování)
|
Osová souměrnostDotace učebního bloku:
10
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák: |
• Osová souměrnost |
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
Praktické činnosti 6. ročník Práce s plastem Praktické činnosti 6. ročník Práce s kovem Praktické činnosti 6. ročník Práce se dřevem |
|||||||||||
TrojúhelníkDotace učebního bloku:
20
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák: |
• Pojem trojúhelníka, druhy trojúhelníků
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
Dějepis 6. ročník Starověké Řecko a Řím |
|||||||||||
Krychle a kvádrDotace učebního bloku:
24
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
• Krychle a kvádr
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
Výtvarná výchova 6. ročník Kresba Dějepis 6. ročník Nejstarší starověké státy |
|||||||||||
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- 9. Aktivně vstupuje do výuky, hledá souvislosti mezi novými a již osvojenými poznatky a doplňuje si informace z dalších zdrojů.
- 9. Aktivně využívá poznatky a dovednosti jednoho předmětu i v jiných předmětech, při studiu a v běžném životě.
- 9. Využívá různé zdroje informací, porovnává je podle důležitosti a vypracuje zadaný úkol.
Kompetence sociální a personální
- 5. Dodržuje zásady slušného a společenského chování, vhodně a taktně jedná přiměřeně situaci.
- 5. Ovládá své emoce, naslouchat druhým, uznat své chyby a říci i nepříjemné věci slušně.
