Základní škola Český Krumlov, Za Nádražím 222
Učební osnovy
7. ročník
Zeměpis
AfrikaDotace učebního bloku:
15
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
Poloha
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
Přírodopis 7. ročník Obratlovci |
Dějepis 7. ročník Nové obzory 15.-16. století Přírodopis 7. ročník Obratlovci Přírodopis 7. ročník Bezobratlí živočichové Přírodopis 6. ročník Říše rostlin - nižší rostliny |
||||||||||
AustrálieDotace učebního bloku:
15
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
Vodstvo
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
Přírodopis 7. ročník Obratlovci |
Konverzace v anglickém jazyce 7. ročník Země, ve které žiji Konverzace v anglickém jazyce 9. ročník Kultura Přírodopis 7. ročník Obratlovci Anglický jazyk 7. ročník Země, ve které žiji |
||||||||||
OceánieDotace učebního bloku:
15
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
Poloha,vznik a složení
|
AmerikaDotace učebního bloku:
15
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
Poloha
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
Přírodopis 7. ročník Obratlovci |
Konverzace v anglickém jazyce 7. ročník Země, ve které žiji Konverzace v anglickém jazyce 9. ročník Kultura Dějepis 7. ročník Nové obzory 15.-16. století Přírodopis 7. ročník Obratlovci Anglický jazyk 7. ročník Země, ve které žiji |
||||||||||
AsieDotace učebního bloku:
12
| Očekávané výstupy | Učivo | ||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
žák:
|
Poloha
|
||||||||||
| Průřezová témata | Přesahy do | Přesahy z | |||||||||
|
Přírodopis 7. ročník Obratlovci |
Dějepis 7. ročník Nové obzory 15.-16. století Dějepis 7. ročník Velké říše raného středověku Přírodopis 7. ročník Obratlovci |
||||||||||
Klíčové kompetence
Kompetence k učení
- 9. Využívá různé zdroje informací, porovnává je podle důležitosti a vypracuje zadaný úkol.
